Friday, March 31, 2017

მეშვიდე დღე

მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი-რუბრიკა 
ეს მოდული დამეხმარა,გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი სწავლისა და დიფერენცირებული სწავლის როლი და ურთიერტ დამოკიდებულება რამდენიმე თვალსაზრისით გაუზიარეთ ბლოგზეერთმანეთს მოსწავლეთა სავარაუდო ნამუშევრების შეფასების რუბრიკები,დაუწერეთ კომენტარები პორტფოლიოს შეფაშების რუბრიკის გამოყენებით. ვიმუშავეთ სწავლის დიფერენცირება, ვიმსჯელეთ დასწავლის  თვითრეგულირებადი შესახებ,გავეცანით შეფასების შაბლონს. დიფერენცირებული სწავლის რესურსები სევიტანეთ გეგმის საბლონში. შევქმენით  მოსწავლის მხარდამჭერის რესურსი.

2 comments:

  1. შეფასების ფორმები ნათლად და დეტალურად ითვალისწინებს სტანდარტებს, სასწავლო მიზნებს, შესწავლილ მასალას და გამართულია ორგანიზაციული და ვიზუალური თვალსაზრისით.გეგმის მიხედვით, მოსწავლეები მონაწილეობას იღებენ შეფასების ფორმების შექმნაში. შეფასების ფორმები ემყარება ხარისხის განმსაზღვრელ გარკვეულ კრიტერიუმებს. შემოთავაზებულია მრავალფეროვანი აქტივობები.გეგმაში ინტეგრირებულია შეფასების ფორმალური და არაფორმალური ფორმების მრავალფეროვნება, რაც შეფასების მიზნებს შეესაბამება.

    ReplyDelete
  2. შეფასების ფორმები ნათლად და დეტალურად ითვალისწინებს სტანდარტებს,სასწავლო მიზნებს,შესწავლილ მასალას და გამართულია ორგანიზაციული და ვიზუალური თვალსაზრისით.

    ReplyDelete